برگزاری جشن بزرگ” سپاس” حامیان دکتر روحانی در سبزوار

برگزاری جشن بزرگ” سپاس” حامیان دکتر روحانی در سبزوار

سبزوار نیوز/جشن بزرگ” سپاس” به پاس حماسه آفرینی مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخاب آقای روحانی در سبزوار برگزارشد.

به گزارش سبزوار نیوز/ این مراسم به پاس حضور مردم سبزوار و رای بیش از ۷۲ درصدی آنان به آقای دکتر حسن روحانی به همت ستاد جوانان دکتر روحانی در  محل سالن سه هزار نفری این شهرستان برگزار شد.
اجرای کنسرت موسیقی زنده، سخنرانی مسئولان ستاد، تجلیل از اعضاء ستاد آقای دکتر روحاین و غیره آن از جمله ویژه برنامه های اجرایی در این مراسم بود. بیش از ۲ هزار نفر از مردم سبزوار در این مراسم شرکت کردند.زنده باد روحانی، روحانی روحانی حمایتت می کنیم و غیر آن از جمله شعار های مردم در این مراسم بود.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: وعده افزایش یارانه در دوران انتخابات بزرگترین توهین به شعور ملت ایران بود.
رمضانعلی سبحانی فر افزود: با وجود وعده برخی نامزدهای انتخاباتی مبنی بر افزایش یارانه ها استان های محروم تر کشور مانند سیستان و بلوچستان، لرستان، خوزستان و غیره آن به این وعده های غیر اجرایی ” نه ” گفتند.
وی ادامه داد: ملت ایران با رای به عقلانیت ثابت کرد که هیچگاه خام وعده های انتخاباتی نمی شود.
عضو حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: کاندیداها با سو برداشت از سند ۲۰۳۰ بدترین تهمت  ها و توهین ها را به جامعه معلمان،  دانش آموزان و دانشگاهیان وارد کردند و جامعه بزرگ ایران و آقای دکتر روحانی هیچگاه از این تهمت ها نمی گذرد.
وی یادآورشد شد: مشارکت بیش از ۷۳ درصد ملت ایران در انتخابات نشان داد مردم پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و اجازه نمی دهند که آرمانهای انقلاب فراموش شود.
وی عنوان کرد: این رای نشان داد مردم ایران آگاه به مسایل کشور هستند و نسبت به هر اتفاقی واکنش نشان می دهند.
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: رای بیش از ۷۰ درصد مردم سبزوار به آقای روحانی برگ زرین در تاریخ افتخارات این دیار است که مورد توجه مسولان کشوری هم قرار گرفت.
وی افزود: در استان خراسان رضوی تنها شهرستانی که به آقای روحانی حدود ۹۰ هزار رای داد، سبزوار است.
وی عنوان کرد: مطالبات مردم این منطقه به دولت ارابه شده و مسولان قول دادند تا به زودی این مشکلات حل شود.
وی گفت: آقای روحانی رییس جمهور صد در صد ملت ایران است و کسی نمی تواند به این موضوع خدشه وارد کند.

این سایت در قبال این مطالب مسؤلیتی ندارد.

لینک منبع خبر

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.