موضوع دفاع از مهمترین ضروریات کشور است

موضوع دفاع از مهمترین ضروریات کشور است

سبزوار نیوز/معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: موضوع دفاع یکی از مهمترین ضروریات کشور است هدف عمده کشورهای اطراف و حکومت های دست ساز ایران و نابودی نظام جممهوری اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سبزوار،  احمد برادران در دیدار نوروزی خود با  نیروهای سپاه  افزود: با رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و هوشمندی نیروهای نظامی و انتظامی، اطلاعاتی  یک وجب از خاک این مملکت به دست دشمنان نیفتاد علیرغم اینکه پایگاهای آنها در اطراف کشور مستقر است.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار کرد: امام خامنه ای در فرازی از سخنان خود اقتصاد مقاومتی را صرفاً مختص دولت ندانست  همه دستگاه های اجرائی ، مجلس شورای اسلامی در ریل گذاری این مسیر دخیل هستند.
برادران ادامه داد: حربه دشمن ضربه به اقتصاد کشور است لذا با تغییر ذائقه مردم و گرایش آنها به سمت خرید برندها خارجی سعی بر لطمه وارد کردن به اقتصاد و تولید داخلی را دارد .
فرماندار ویژه سبزوار گفت: رهبر  ۱۸ الزام برای اقتصاد مقاومتی بیان کردند  که در یکی از این الزامات برای رشد تولید داخل و اشتغال کشور استفاده از کالای  خارجی را در صورتی که مشابه آن در داخل کشور تولید شود را حرام اعلام کردند.
 فرمانده سپاه نیز ادامه داد: نامگذاری سالانه رهبری ترسیم نقشه راه برای همه است  دشمنان انقلاب در طول عمر با برکت نظام از همه راه ها و ترفندها برای ضربه به کشور استفاده کردند که تمام توطئه های انها به نحوی خنثی شد.
سرهنگ امین الله مظلوم گفت: تمرکز دشمن امروز بر بحث اقتصاد است که چاره کار تکیه بر منویات رهبری و اقتصاد مقاومتی است اگر بخواهیم دشمن را به زانو درآوریم بایستی به تولیدات داخلی کشور اهمیت دهیم مردم باید به سمت خرید کالاهای داخلی ترغیب شوند تا به تولید داخلی رونق داده شود

این سایت در قبال این مطالب مسؤلیتی ندارد.

لینک منبع خبر

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.