۲۳میلیارد ریال برای تجهیز مدارس سبزوار به سیستم گرمایش مرکزی هزینه شد

۲۳میلیارد ریال برای تجهیز مدارس سبزوار به سیستم گرمایش مرکزی هزینه شد

سبزوار نیوز/ فرماندار سبزوار گفت: امسال ۲۳ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس سبزوار به سیستم گرمایشی مرکزی هزینه شد.

 به گزارش سبزوار نیوز، احمد برادران  اظهار داشت: با اختصاص این اعتبار ۲۳ مدرسه این بخش و تمام مدارس  شهرستان سبزوار به سیستم گرمایشی مرکزی مجهز شد.
وی ادامه داد: از این اعتبار ۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برای تجهیز سیستم گرمایشی مدارس در بخش ششتمد سبزوار هزینه شد.
برداران تصریح کرد: همچنین تعدادی مدرسه در روستای کلاته نوبهار، مچ،شامکان و  تندک از محل اعتبارات ماده ۱۸۰، کمک های بنیاد برکت و اعتبارات اداره کل نوسازی خراسان رضوی بهسازی و احداث شود.
فرماندار سبزوار خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته ۷۰ درصد مدارس بخش ششتمد به سیستم کمک آموزشی محهز شد و در این مدت اعتبارات ویژه ای برای جداسازی سرویس های بهداشتی در مدارس این منطفه هزینه شده است.
وی تصریح کرد: هم اکنون ۴هزار و ۶۵۰ دانش آموز در مدارس این بخش در حال تحصیل هستند که از این تعداد ۸۵۰ دانش آموز درمدارس شبانه روزی این بخش تحصیل می کنند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در برنامه ششم توسعه مصوب شد تا از محل قبوض گاز ۱۵۰ ریال برای توسعه گاز رسانی در مناطق محروم و روستایی هزینه شود.
رمضانعلی سبحانی فر تصریح کرد: در سه سال گذشته ۱۰ هزار روستای بالای ۱۰۰ خانوار کشور از محل اعتبارات بند (ق) قانون بودجه گاز رسانی شدند.
وی با بیان اینکه امروز ایران کشوری تاثیر گذار در حوزه بین الملل است افزود: روزانه ۸۰۰ هواپیما از آسمان ایران تردد میکنند که زمینه ترانزیت ۱۰ هزار میلیارد برای کشور فراهم می شود.
وی ادامه داد: با مصوبه مجلس شورای اسلامی شبکه بزرگ  فیبر نوری ۳۰ ترابایت ز داخل کشور عبور میکند که زمینه ترانزیت پنج هزار میلیارد تومان کشور درآمد دارد.
وی عنوان کرد: سیاست های غلط دولت آمریکا این کشور را به افول نزدیک تر کرده است وجمهوری اسلامی ایران است که با وجود محدودیت های بین المللی در اوج سربلندی قرار دارد.

این سایت در قبال این مطالب مسؤلیتی ندارد.

لینک منبع خبر

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.