آیت الله هاشمی از ثروت خود برای پیروزی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کرد

آیت الله هاشمی از ثروت خود برای پیروزی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کرد

سبزوار نیوز / آیت الله هاشمی از ثروت خود برای پیروزی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کرد و در مبارزه علیه حکومت پهلوی سالها در زندانهای مخوف شکنجه شد.

به گزارش سبزوار نیوز ، حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار با تسلیت درگذشت یار امام(ره) و رهبری افزود: آیت الله هاشمی از ثروت خود برای پیروزی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کرد و در مبارزه علیه حکومت پهلوی سالها در زندانهای مخوف شکنجه شد.

وی با بیان اینکه تلاش منافقین و خناسان برای ایجاد اختلاف بین رهبری و آیت الله هاشمی ناکام ماند، اظهار کرد: ضد انقلاب و دشمن همواره تلاش می کنند بین مسئولان و ملت اختلاف ایجاد کنند و مسئولان باید با هوشیاری مراقب ترفند دشمن باشند و اجازه ندهند اختلاف نظرها منجر به اختلاف در جامعه شود.

وی افزود: رمز موفقیت و اقتدار انقلاب اسلامی پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه و وحدت کلمه است.

حجت الاسلام مقیسه با اشاره به فرار شاه در دی ماه ۱۳۵۷ گفت: سرسپردگی شاه به بیگانگان، فساد و شهوترانی خاندان سلطنتی، خودکامگی شاه، مبارزه با اعتقادات اسلامی و بی قانونی پایه های رژیم پهلوی را متزلزل کرد.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت نواب صفوی افزود: شعار فدائیان اسلام اجرای احکام اسلامی و زنده شدن دوباره اسلام در سرزمین ایران بود.

این سایت در قبال این مطالب مسؤلیتی ندارد.

لینک منبع خبر

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.