دفتر بیمه روستاییان ,کشاورزان و عشایر برغمد

دفتر کار گزاری بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر خراسان رضوی  روستای برغمد:

این دفتر کار گزاری که خدمات بیمه ای به کشاورزان و روستاییان را ارایه می نماید

از سال ۱۳۹۰ با پیگیری مسئولین محلی و توافق اداره کل و فرمانداری شهرستان جوین  به لحاظ موقعیت پیراکوه و استقبال اهالی محروم این خطه افتتاح شد.

این دفتر کارگزاری (۶۱۱۷۹) از محل بخشداری مرکزی به برغمد ودر محل مخابرات منتقل گردید که در این سالها ضمن انتقال پرونده های اهالی که در سایر کارگزاریها بوده است و امروزه با بیش از ۶۰۰ پرونده بیمه شده سهم خوبی در ارائه خدمات به کشاورزان را داراست.

قابل ذکر است این بیمه برای کشاورزان و روستاییانی که در روستاها و شهرهای زیر۵۰۰خانوار میباشند که سهمی در کشاورزی آبی یا دیم دارند پوشش دارد ,که برای تحت پوشش قرار گرفتن حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر سنی ندارد .

برای عضویت  مراجعه به کارگزاری بیمه و تنظیم قرارداد فی مابین انجام میگیرد.

حداقل سنوات برای باز نشستگی ۱۵ سال مشروط به داشتن ۶۵ سال سن میباشد و مزایا بجز بازنشستگی , مستمری , از کار افتادگی  و مستمری فوت نیز میباشد که کف برخورداری از مزایا ی ناشی از حوادث غیر از کار , عضویت یکسال شمسی از تاریخ قرارداد میباشد.

عزیزان داوطلب میتوانند با مراجعه حضوری به دفتر مخابرات برغمد و یا تماس با شماره تلفن های ۰۵۱۴۵۲۵۳۲۰۰  و  ۰۹۱۵۵۷۱۰۶۲۴  تماس حاصل نمایند و اطلاعات کامل تر را ازمسئول محترم این کار گزاری جناب آقای اصغرنیا دریافت نمایند.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b1%db%b5_%db%b1%db%b0%db%b3%db%b7%db%b3%db%b0%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b0%db%b9%db%b1%db%b5_%db%b1%db%b0%db%b4%db%b3%db%b2%db%b5

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.