انتخابات شوراهای اسلامی آزمونی در جهت مشارکت و خدمت به مردم است

انتخابات شوراهای اسلامی آزمونی در جهت مشارکت و خدمت به مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سبزوار

سبزوار نیوز/ معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آزمونی در جهت خدمت و رفع مشکلات مردم است و اعضای هیات های اجرایی انتخابات وظیفه برگزاری انتخابات پرشور و سالم را برعهده دارند.

به گزارش سبزوار نیوز، حسین میردشتی در کارگاه آموزشی هیات های اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سبزوار  افزود: یکی از ملاک های برگزاری انتخابات و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت شان مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت انتخابات و رقابت سالم بین داوطلبان است.
میردشتی ادامه داد: ملاک بررسی صلاحیت ها، مراجع چهارگانه مطرح شده در قانون است.
وی با اشاره به اینکه اعضای هیات های نظارت و اجرایی از عناصر اصلی برگزاری انتخابات پیش رو و امانتدار رأی مردم هستند، گفت: اعضای هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با محور قراردادن قانون و مقرارت  انتخابات اقدامات خود را انجام دهند.
میردشتی گفت: ۱۰۶۶ نفر برای نامزدی شورای اسلامی شهرستان سبزوار ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۰۸ نفر در نقاط شهری شامل  ۱۷۲ نفر برای شهر سبزوار، ۱۶ نفر برای شهر روداب و۲۰ نفر برای شهر  ششتمد ثبت نام کردند.
وی افزود: همچنین از تعداد کل ثبت نام کنندگان ۲۰۲ نفر در بخش روداب، ۲۹۲ نفر در بخش ششتمد و ۳۶۴ نفر در بخش مرکزی برای  انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.

این سایت در قبال این مطالب مسؤلیتی ندارد.

لینک منبع خبر

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.